Selasa, November 23, 2010

saya boleh hidup tanpa kawan....

Ina Roslina
ada orang cakap camni kat aku

" Saya tak mati la kalau tak ada kawan.
Saya jenis indipendent.Campak je saya
kat mana-mana, saya boleh hidup. Saya
jenis orang yang boleh buang orang lain
dari hidup saya semudah saya petik jari je.
Bagi saya kawan ni menyusahkan.
Saya tak perlu kan sapa-sapa dalam hidup saya.
saya boleh hidup sorang-sorang kat dalam dunia
ni. Esok-esok kalau mati pun sorang
jugak dalam kubur."


korang tolong komen sket....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~AidilFitri 2010~

Terdapat ralat dalam alat ini