Ahad, November 28, 2010

SNSD Genie Japanese Version MV FULL [HD]

jom layan......

~Wajib Buat Ketika Bercinta~

[mood: cinta]

Di dalam dunia ini, semua perkara yang kita lakukan haruslah mengikut undang-undang dan peraturan yang telah ditetapkan. Begitu juga di alam percintaan. Semua pasangan perlu mengikut peraturan-peraturan tertentu agar perhubungan yang terjalin tidak dipandang serong oleh segelintir masyarakat.

Dengan peraturan itu juga, kamu sebenarnya mampu mengecapi kebahagiaan. Apa yang penting, kamu dan pasangan sentiasa ikhlas ketika menjalinkan perhubungan dan tahu batas-batasnya.

Jika masih ada pasangan yang belum mengerti, apa kata kamu ikuti beberapa tip di bawah tentang perkara-perkara yang wajib kamu lakukan ketika bercinta bagi memastikan percintaan yang terjalin akan berakhir dengan kebahagiaan.

1. Sayangi dengan hati bukan perasaan
Jika kamu meletakkan sesuatu perhubungan berdasarkan perasaan, ia
nya pasti tidak akan bertahan lama. Ini kerana perasaan manusia tidak pernah mampu bertahan lama dan sentiasa berubah mengikut keadaan, masa dan situasi. Sebab itu, sebagai jalan terbaik, kamu mesti menyayangi si dia dengan ikhlas dan sepenuh hati.

Ini kerana jika kamu meletakkan perhubungan kamu berdasarkan hati, maka dari hati jugalah akan lahirnya cinta dan sayang yang kekal abadi untuk anda serta pasangan selama-lamanya.

2. Terima seadanya
Kamu harus akur tiada seorang pun di dunia ini yang sempurna segala-g
alanya. Oleh sebab itu, kamu harus menerima si dia seadanya dan terima segala kekurangan serta kelemahannya.

Walaupun mempunyai kelemahan, seharusnya kamu menganggapnya sebagai insan paling istimewa dalam hidupmu. Jangan sesekali terfikir untuk mengubah si dia mengikut kehendak kamu. Ini kerana sekali kamu berjaya mengubahnya, kamu akan terus berusaha untuk mengubahnya sehingga kamu merasakan si dia benar-benar sempurna di matamu.

Tentu kamu masih ingat bagaimana kamu boleh jatuh cinta padanya, sudah tentu kerana dia adalah dirinya dan perkara itulah yang perlu kamu pertahankan.
Jika kamu terus selesa dengan apa yang ada padanya, si dia sudah tentu lebih cinta kepada kamu.

3. Hargai pengorbanannya
Si dia tentu telah banyak berkorban demi mempertahankan percintaan yang terjalin. Oleh sebab itu, kamu perlu menghargai segala pengorbanannya dan jangan sekali-kali pernah terfikir untuk mempermainkan hati dan perasaannya.

Jika kamu bijak menghargai segala pengorbanan yang telah dilakukannya, tidak mustahil si dia sanggup melakukan apa sahaja untuk kamu demi untuk melihat kamu tersenyum setiap hari.

4. Hormati pendiriannya
Sikap saling hormat-menghormati antara satu sama lain menjadikan hubungan cinta yang terjalin lebih bermakna dan romantis. Jika si dia masih belum dapat menerima cinta kamu sepenuhnya, jangan sekali-kali mendesak atau memaksanya.

Sikap kamu yang suka memaksa dan mendesak membuatkanny
a cepat bosan dan akhirnya akan pergi meninggalkan kamu. Jalan terbaik, hormatilah pendiriannya dan berikannya masa untuk memikirkan tentang perhubungan yang terjalin.

Sebaliknya, sikap kamu yang memahami dan sentiasa menghormati pendiriannya sedikit sebanyak sudah pasti akan menarik perhatiannya. Oleh itu, berikannya masa. Bak kata pepatah, jika sudah sememangnya jodoh anda bersamanya, pasti tidak akan ke mana-mana.

5. Yakin pada keistimewaannya
Setiap individu pastinya mengimpikan seorang pasangan yang bukan sahaja sempurna malah punya keistimewaan yang tersendiri. Jika pasangan kamu seorang yang tampan, bijak, kaya dan berkerjaya bagus, itu tentunya satu bonus buat anda.

Jika pasangan anda seorang yang sederhana, yakinlah pada keistimewaan lain yang dimilikinya. Jangan sekali-kali merendah-rendahkan dirinya. Apa yang penting si dia mencintai kamu sepenuh hati dan sanggup melakukan apa sahaja demi melihat kamu gembira.

6. Jangan berprasangka
Sikap wanita yang terlalu suka berprasangka buruk terhadap lelaki sering menjadi alasan mengapa lelaki suka mencari wanita lain di dalam hidupnya. Ini kerana sikap suka berprasangka hanya akan memburukkan perhubungan yang terjalin.

Jalan terbaik, kamu memberikannya peluang untuk memberi penjelasan dan percayalah kepada kata-katanya. Jika kamu masih ragu-ragu, selidikinya dengan cara yang paling terpuji dan cuba letakkan diri kamu di dalam situasi yang sedang dihadapinya.

Sikap kamu yang sentiasa memberikannya peluang untuk menyatakan perkara sebenar sudah pasti amat dihargainya. Sekaligus peluang untuk kamu menjalinkan hubungan cinta dengan lebih bermakna, terbentang luas di hadapanmu.

7. Sayanginya setiap hari
Usah sesekali kamu berjanji untuk mencintai dan menyayangi si dia buat selama-lamanya kerana selama-lamanya bagi kamu mungkin akan berakhir keesokan harinya.

Cubalah berjanji untuk menyayangi dirinya setiap hari dan cuba jadikan setiap hari itu adalah hari terakhir untuk kamu berdua. Cuba lakukannya dan pastinya kehidupan intim kamu dan pasangan akan berubah ceria. Ini kerana setiap hari kamu akan saling menyayangi antara satu sama lain.

8. Capai persefahaman
Kata orang, perkara yang paling penting dalam kehidupan berpasangan adalah sikap saling memahami antara satu sama lain. Oleh sebab itu cubalah berusaha untuk mencapai persefahaman. Harus diingat rasa persefahaman itu perlu dipupuk dan ianya tidak lahir secara semulajadi.

Paling baik jika kamu bukan sahaja memahami tetapi turut sama di dalam aktiviti-aktiviti yang gemar dilakukannya. Dengan ini, perhubungan yang terjalin akan menjadi lebih erat dan mampu untuk bertahan selamanya.

9. Jangan cepat berbangga
Berjaya memilikinya bukan satu tiket untuk anda berbangga atau bermegah-megah. Anda hanya boleh berbangga jika perhubungan yang terjalin itu berjaya anda jaga sehingga ke akhir hayat anda.

Ini kerana tiada seorang pasangan pun yang gemar memiliki pasangan yang suka berbangga dengan kejayaan yang dimiliki. Oleh sebab itu, sentiasalah bersederhana dan jadikan kehidupan anda berdua sama seperti kebanyakan pasangan lain yang ada di luar sana.

10. Sentiasa bersyuku
r
Walaupun lelaki memiliki sifat tidak pernah puas, namun berdasarkan kajian yang dilakukan, wanita lebih sukar untuk dipuaskan di dalam apa jua aspek.

Mereka tidak pernah puas dengan apa sahaja yang diberikan oleh lelaki termasuklah layanan di ranjang. Wanita juga dikatakan sukar untuk menahan diri daripada mahu memiliki sesuatu yang sempurna.

Adakalanya mereka sanggup merayu-rayu asalkan apa yang mereka hajati diperolehi. Sikap sebegini amat menjengkelkan lelaki kerana kebanyakan lelaki sukakan wanita yang sentiasa bersyukur dengan apa sahaja yang mereka miliki.

~Sity Avita Langkah Terbaru Siti Nurhaliza~


Semua orang impikan hidup yang bersemangat serta bertenaga tanpa mengira usia. Selebriti ikon Malaysia, Dato’ Siti Nurhaliza yang masih mengekalkan kejelitaannya dalam lingkungan usia 30an kelihatan lebih muda dan bertenaga dari usia sebenarnya.

Walaupun Dato’ Siti Nurhaliza memiliki wajah yang semulajadi cantik serta telah memahatkan namanya dalam carta emas seni muzik tempatan, beliau mengorak satu lagi langkah dalam bidang perniagaan dengan melabur untuk satu lagi produk kecantikan, Avita.

Dibuka di Malaysia dengan nama Sity Avita, beliau merupakan antara pengamal pengambilan Celergen, sejenis penokok antipenuaan dan terapi sel marin termaju dari Switzerland. Selain menggunakan produk penjagaan kulit jenama peribadinya, SimplySiti, beliau percaya bahawa kejelitaan dan keremajaan kulit berpunca daripada apa yang kita makan. Oleh itu sejak Jun 2009, Siti mengamalkan pengambilan produk tersebut.

Setelah mengambil Celergen selama lebih setahun, Siti mengalami kesan yang menakjubkan dan luar biasa termasuk peningkatan tahap tenaga, keserian wajahnya yang ketara serta kesihatannya secara keseluruhan yang bertambah baik.

Keyakinan serta semangat Siti menarik minat orang ramai untuk mengalami sendiri manafaat Celergen yang menakjubkan telah mendorong serta menggerakkan hatinya untuk menjadi rakan niaga dalam Sity Avita Sdn. Bhd.

Menggunakan nama Siti Nurhaliza dalam nama syarikat tersebut di Malaysia iaitu Sity Avita Sdn. Bhd., penyanyi nombor satu negara itu akui berbangga apabila syarikat induknya yang beroperasi di Singapura mahu menggunakan namanya.

"Ia merupakan persetujuan bersama dan Siti berbangga terlibat dalam pelaburan syarikat ini. Yang paling utama adalah produk tersebut yang meyakinkan." ujar Siti.

Walaupun Simply Siti baru berusia 8 bulan, namun tekad wanita bersuara emas itu dalam bidang perniagaan nampaknya bersungguh-sungguh. Janjinya, dia mahu memberikan sepenuh tumpuan untuk kedua-dua bidang perniagaan tersebut kerana terbukti produknya amat berkesan. Menurutnya, antara rakan artis yang menggunakan produk tersebut ialah teman baiknya, Kris Dayanti.

"Kalau boleh Siti mahu kedua-duanya berjaya. Ia diakui sendiri oleh KD apabila dia menggunakan produk tersebut. Kata KD ia amat berkesan terutamanya bagi yang memerlukan tenaga yang lebih."

Yakin bidang nyanyian yang diceburinya sejak 15 tahun lalu belum tentu menjadi masa depannya, Siti percaya jika bakat yang ada itu diuruskan dengan baik akan memberikan pulangan yang besar sama seperti yang pernah beliau lalui.

“Ada dua pandangan. Siti sendiri melihat yang menyanyi itu memberikan jaminan yang baik untuk Siti kerana Siti telah melaluinya selama 15 tahun dan banyak kejayaan yang telah dicapai. Karier nyanyianlah yang banyak memberikan Siti kehidupan yang baik tetapi kena cara yang betul. Kita perlu tahu bagaimana untuk menguruskannya untuk menjadi satu cabang perniagaan yang baik.” ujar Siti.

“Tetapi sampai bila Siti harus menyanyi. Oleh itu apabila sampai satu ketika yang terbaik, Siti mengambil keputusan untuk menjadi ahli perniagaan dalam bidang kecantikan. Kita boleh mempelbagaikan karier dan pernigaan ini untuk kebaikan kita sendiri.” tambah Siti lagi.

Pembukaan rasmi Sity Avita Sdn. Bhd menandakan permulaan perkongsian yang menarik antara Siti Nurhaliza dan Avita. Syarikat global Avita mula beroperasi di Malaysia sejak awal 2008 dan sudah bertapak di rantau Singapura, Taiwan, Jepun, Australia, Hong Kong, Filipina dan bakal membuka cawangan di Indonesia tidak lama lagi.

by sultanmuzaffar | 27 Nov 2010 | in Hiburan, BERITA HANGAT,

Sabtu, November 27, 2010



kite da tgk movie2 nie...hehehhehehe bestttttt......cite nangkung ley wt pecah perot...hahahahhaa jga2 la ye....so seram....yke??komedi seram kn...tp klako jek lebih...ley la release tention i.. =)
Ina Roslina

~hang out- 22.11.2010~


Ina Roslina




Selasa, November 23, 2010

saya boleh hidup tanpa kawan....

Ina Roslina
ada orang cakap camni kat aku

" Saya tak mati la kalau tak ada kawan.
Saya jenis indipendent.Campak je saya
kat mana-mana, saya boleh hidup. Saya
jenis orang yang boleh buang orang lain
dari hidup saya semudah saya petik jari je.
Bagi saya kawan ni menyusahkan.
Saya tak perlu kan sapa-sapa dalam hidup saya.
saya boleh hidup sorang-sorang kat dalam dunia
ni. Esok-esok kalau mati pun sorang
jugak dalam kubur."


korang tolong komen sket....

Khamis, November 18, 2010

~Menu di pagi Aidiladha~


Ina Roslina
niela menu di pagi hari raye yg selalu dihidangkn jika beraye di Johor...nie spcial dari mua...hehhehehe lau xde menu2 nie, mmgla xraye nmenyer.....=) jemputla menjamu mate ye.....

~Koleksi buku cerita~

Ina Roslina
nie adalah antara koleksi2 buku cerita kt umh. byk x?? hehhehhee aritu dok kemas kt almari...tgk2 byk plk buku cerita yg ak da bace...hmmmm Suke sgt bce buku cite dari pengarang, Damya Hanna, Anis ayuni, Hlovate, Liana Afiera Malik, Mimie Afinie & Ramlee Awang Mursid....best...best...best...try bcela..

Selasa, November 16, 2010

Salam AidilAdha....

Ina Roslina

Perjalanan yg masih panjang menagih seribu Pengorbanan..........




jemput mkn satay...hehhehehehe

Khamis, November 11, 2010

Kampus..from mStar..

Ina Roslina..........
***wah..wah..dahsyat...Hidup UTHM****
UTHM Akan Tawarkan Kursus Kejuruteraan Lokomotif Mulai Julai 2011

BATU PAHAT: Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) merancang memperkenalkan program Kejuruteraan Kereta Api di kampus baru di Kluang bermula Julai 2011.

“UTHM bakal menjadi universiti pertama mewujudkan program tersebut di Asia Tenggara,” kata Naib Canselornya, Prof Datuk Dr Mohd Noh Dalimin.

"Kami juga telah berbincang dengan Universiti Sheffield Hallam, England untuk mewujudkan program kerjasama bagi membolehkan penuntut menerima dua Ijazah Sarjana iaitu dari UTHM dan Sheffield Hallam”, katanya yang berpendapat program ini dapat melahirkan tenaga tempatan untuk mengisi jawatan jurutera kereta api profesional.

Katanya lagi, penawaran kursus ini juga selari dengan hasrat kerajaan untuk menjadikan kereta api antara sistem pengangkutan utama di negara ini.

Menurut Prof Dr Mohd Noh, kepakaran ini juga diperlukan untuk memenuhi keperluan pasaran di Asia Barat.

Prof Dr Mohd Noh menambah, UTHM menyasarkan pengambilan pertama seramai 50 penuntut bagi melahirkan jurutera kereta api seiring potensi besar bidang ini terutamanya dengan kewujudan landasan kereta api elektrik berkembar nanti.

Sehubungan itu, beliau berkata, Kluang dipilih kerana daerah itu mempunyai landasan kereta api yang beroperasi apatah lagi kedai kopi di stesen kereta api Kluang telah menjadi ikon kepada daerah itu dan ia juga berdekatan dengan kampus induk di Parit Raja.

"Kewujudan program ini juga dilihat seiring dengan ikon daerah itu selain kepentingan utama untuk menjalani pengajian secara praktikal di landasan kereta api setelah perbincangan dijalankan dengan Kementerian Pengajian Tinggi dan Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB)," ujar beliau.

from mStar Online...

Ina Roslina..........

Khamis, November 11, 2010

Fazley Letak Jawatan Kerana Ijazah Palsu

PETALING JAYA: Penyanyi Fazley Yaakob (gambar) membuat keputusan melepaskan jawatannya sebagai Pengarah Eksekutif, Fazley International Collage (FIC) ekoran pendedahan Perbadanan Penyiaran British (BBC) berhubung kelayakan akademik penyanyi itu.

Fazley menerusi akaun Twitter miliknya berkata, peletakan jawatan itu semata-mata untuk menjaga hubungan baik FIC dengan University of Wales, United Kingdom.

“Betul... saya telah meletakan jawatan demi hubungan baik dengan Wales (University of Wales),” katanya, Rabu.

Dalam Twitter berkenaan Fazley turut menjelaskan dia akan memberi kenyataan berhubung perkara itu dalam waktu terdekat selepas segala perbincangan dilakukan dengan Ahli Lembaga Pengarah FIC dan juga peguamnya.

Peletakan jawatan Fezley itu dibuat apabila University of Wales menggantung kerjasama dengan FIC selepas penyanyi itu dikatakan mempunyai Ijazah Sarjana dan Ijazah Doktor Falsafah (Ph.D) palsu dalam bidang pentadbiran perniagaan.

Laporan BBC turut menyebut Fazley mendakwa mempunyai kelulusan daripada European Business School tetapi ia sebenarnya adalah palsu.

University of Wales telah menandatangani perjanjian dengan FIC pada tahun 2007 dan terpaksa menggantung hubungan berkenaan sehingga satu siasatan dijalankan.

Fazley dalam kenyataannya kepada akhbar Kosmo, Rabu berkata dia sudah lama tidak menggunakan gelaran Dr selepas mengesyaki sesuatu yang tidak kena dengan tempat dia menerima ijazah berkenaan.

from mStar Online...

Ina Roslina..........

Khamis, November 11

Shamrin Fotograf Meninggal Dunia

Al-Fatihah...

PETALING JAYA: Penyanyi Shamrin (gambar) dari kumpulan Fotograf meninggal dunia petang tadi.

Allahyarham yang popular dengan lagu Di Alam Fana Cinta pada era 90-an dikatakan rebah ketika bermain bola sepak di Kampung Baru, Kuala Lumpur.

Berita kematian itu disahkan oleh rakannya, Johan Aziz yang juga bekas pengurus Kumpulan Slam.

Jenazah dibawa ke Hospital Pakar Al-Islam, Kampung Baru untuk bedah siasat.

Rabu, November 10, 2010

~menu arini~

Lokasi: umh
~Rabu, 10 November 2010~

....hmmmm...arini terlewat msak...tggu ayh alik, sbb nk srh buangkn kulit ikan caru nie...xbape nk terror buang kulit ikan nie...tkot dgn isi2 nyer terkoyak..adeh..sabo jela..tggu nyer tggu..bru ayh alik...adeh..tp xpela...sempat jgak msak 2 menu...nk tau msak pe arini...jeng..jeng..jeng..hehehhehe

haaaaaaaa...nie la menu ak msak arini...ikan caru msak sambal ngn sayur goreng....hehhehe actually, menu nie biasenyer org muo je kot yg selalu msak..sbb org johor nie suke msakkan yg pedas2...
lau nk tau sedap ke x...kne r try dlu... =)

*terpakse jd surirumah setengah mase...hek..hek..hek...

~Kimono mesra alam~

Kimono mesra alam nie untuk isteri pemimpin APEC...hehehhee

~sumber: kosmo, 10 november 2010~

YOKOHAMA, Jepun - Para isteri pemimpin negara anggota Kerjasama Ekonomi Asia Pasifik (APEC) yang bermula pada 12 hingga 14 November ini di sini berpeluang memakai pakaian kebangsaan wanita Jepun, kimono yang diperbuat daripada material mesra alam.

Pereka fesyen terkenal Jepun, Hiroko Koshino menyatakan beliau telah menghasilkan gaun yang merupakan gabungan sutera dan bioplastik daripada jagung.

Pakaian itu dianggap sebagai gabungan antara kraf tangan tradisional Jepun dan teknologi canggih.

"Saya berbesar hati jika orang ramai suka memakainya. Bumi juga akan menjadi tempat yang lebih gembira," kata Koshino dalam satu mesej video kepada tetamu-tetamu APEC.

Laman web Teijin menyatakan bahawa material Biofront yang berasaskan tumbuh-tumbuhan itu dilancarkan pada tahun 2007.

Pakaian itu bersifat mesra alam, tidak panas dan tahan lama selain telah digunakan sebagai fabrik untuk tempat duduk kereta.

"Perincian mengenai reka bentuknya adalah rahsia sehinggalah semua wanita pertama memakainya. Ia mempunyai cita rasa kimono dengan konsep rekaan yang baru," kata seorang pegawai di Kyoto, Hirotsugu Uno.

Pakaian itu berwarna biru, merah, kuning, hijau dan ungu.

Sudah menjadi tradisi persidangan itu apabila pemimpin daripada negara-negara anggota akan memakai pakaian tradisi daripada negara tersebut semasa menghadiri majlis-majlis utama. - Agensi

Madah Pujangga........

Kelmarin adalah kenangan,
Hari ini adalah perjuangan,
Esok..bukanlah satu kepastian.

Ramai orang lebih mengenali orang lain,
Tapi...tidak mengenali diri sendiri.
Kerana hanya sibuk mencari kesalahan dan kekurangan orang
tanpa menghitung kekurangan dan kesilapan sendiri.

Pentingkan diri sendiri amat penting dalam hidup kita,
tetapi....pentingkan diri orang yang di sekeliling kita juga amat penting
untuk kesejahteraan.

Menyintai bukan bererti memiliki,
Memiliki bukan bermakna menakluki,
CiNTa itu memerlukan pengorbanan dan kesabaran.

Hoops and Yoyo - "I love you"

ⓙⓤⓢⓣ 4 ⓤ....

Selasa, November 09, 2010

inteam & mestica - kerana cinta

Ⓒⓘⓝⓣⓐ ⓘⓣⓤ...ⓒⓐⓗⓐⓨⓐ ⓢⓐⓝⓤⓑⓐⓡⓘ...ⓚⓤⓝⓘⓐⓐⓝ Ⓣⓤⓗⓐⓝ..ⓕⓘⓣⓡⓐⓗ ⓘⓝⓢⓐⓝⓘ...
ⓜⓘⓢⓢ ⓤ ⓥⓔⓡⓨ ⓜⓤⓒⓗ....
Lirik Menjemput Bidadari - Epicentrum

Bila yakin tlah tiba,
Teguh didalam jiwa
Kesabaran menjadi bunga

Sementara waktu berlalu
Penantian tak berarti sia sia
Saat perjalanan adalah pencarian diri

Laksana Zulaikha jalani hari
Sabar menanti Yusuf sang tambatan hati
Dipenantian mencari diri
Memohonkan ampunan dipertemukan

Reff
Segera kujemput engkau bidadari
Bila tiba waktu ketemukan aku
Ya Ilahi Robbi keras ku mencari diri sepenuh hati
Teguhkan aku dilangkah ini
Dipencarian hakikat diri
Dan izinkan kujemput bidadari
Tuk bersama menuju Mu mengisi hari...

Kini yakin tlah tiba
Teguh didalam jiwa
Kesabaran adalah permata

Dan waktu terus berlalu
Penantian tak berarti sia sia
Saat perjalanan adalah pencarian diri

Laksana Adam dan Hawa
Turun kebumi terpisah jarak waktu
Dipenantian mencari diri
Memohonkan ampunan dipertemukan

Bidadari tlah menyentuh hati
Teguhkan nurani
Bidadari tlah menyapa jiwa
Memberikan makna

Segera kujemput engkau bidadari
Bila tiba waktu ketemukan aku
Ya Ilahi Robbi keras ku mencari diri sepenuh hati
Teguhkan aku dilangkah ini
Dipencarian hakikat diri
Dan izinkan kujemput bidadari
Tuk bersama menuju Mu, mengisi hari
mengisi hari..

Isnin, November 08, 2010

Rahsia Memotong kuku..

salam...
saje nk kongsi ngn korang nie...kite amalkan same ye...
(Sumber: diperolehi dari ibu saye..)

RASULULLAH S.A.W bersabda:
Yg bererti: Barang siapa yg mengerat kukunya pd:

*Hari Sabtu:
Nescaya keluar dari dlm tubuhnya ubat dan masuk kpdnya penyakit

*Hari Ahad:
Nescaya keluar drpdnya kekayaan dan masuk kemiskinan

*Hari Isnin:
Nescaya keluar drpdnya gila dan masuk sihat

*Hari Selasa:
Nescaya keluar drpdnya sihat dan masuk penyakit

*Hari Rabu:
Nescaya keluar drpdnya was-was dan masuk kpdnya kepapaan

*Hari Khamis:
Nescaya keluar drpdnya gila dan masuk kpdnya sembuh dari penyakit

*Hari Jumaat:
Nescaya keluar dosa-dosanya seperti pd hari dilahirkan oleh ibunya dan masuk kpdnya rahmat drpd Allah Taala.

****Insyallah****

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~AidilFitri 2010~

Terdapat ralat dalam alat ini